На основание чл. 61, ал. 4 от Закона за администрацията, Министерският съвет с ПМС № 132 от 12 май 2011 г. прие Наредба за условията и реда за воденето, поддържането и ползването на Административния регистър (обн.ДВ бр.39 от 20.05.2011 г.).
Административният регистър съдържа информация за:
1.административните структури и ръководните им органи;
2.административните услуги и режими,образците на документи,свързани с тях,както и издаваните индивидуални административни актове;
В регистъра се публикуват незаетите длъжности по служебно и по трудово правоотношение в администрацията, обявленията за конкурси за държавни служители.
Сроковете на подлежащите на вписване обстоятелства са посочени в чл. 19 от Наредбата.
Административният регистър се поддържа като единна електронна база данни,които се вписват от служители,определени със Заповед №РД-01-04-02/06.01.2011г.на Кмета на Община Рила.
Информацията в Административния регистър е публична,с изключение на информацията за служебните правоотношения. Достъпът до Регистъра се осъществява чрез интернет страницата на Министерски съвет http://ar2.government.bg/ras/
1. РЕГИСТЪР на върнатите за ново обсъждане решения на Общински съвет, Община Рилаза периода 02.01.2017г. до 31.08.2017г. /изтегли/
2. РЕГИСТЪР за издаване на карти за паркиране на хора с увреждания в Община Рила за периода от 01.01.2017г. до 01.09.2017г. /изтегли/
3. РЕГИСТЪР на общинските детски градини и центрове за подкрепа за личностно развитие на територията на Община Рила /изтегли/