Измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в Община Рила
Обществените нагласи и очаквания на гражданите и бизнеса към общинска администрация при административното обслужване и необходимостта от подобряване на бизнес средата налагат ново преосмисляне на политиката в тази област.Общинска администрация не функционира сама за себе си, а заради гражданите, като осигурява качествено административно обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти и отстранявайки максимално условията за корупция.Базирайки се на добрите Европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.
Действията за измерване удовлетвореността на потребителите на административно обслужване се ръководят от следните цели:
Анкетна карта /изтегли/
Попълнените анкетни карти може да изпратите на електронни адреси, както следва:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Благодарим Ви!
Годишен доклад за удовлетвореността на потребителите от административното обслужване в Община Рила за 2022 година /изтегли/
Годишен доклад за удовлетвореността на потребителите от административното обслужване в Община Рила за 2023 година /изтегли/